Du kan nå det endnu!
Vi har vokseværk og mangler endnu en IT-projektleder til vores fantastiske team i Købstædernes Forsikring!

  • Er du drevet af at være med i alle faser af projekterne, og kan du omsætte forretningsmål til IT- og digitaliserings projekter?
  • Drives du af procesarbejde, sammenspillet mellem mennesker og systemer, med fokus på at levere og skabe værdi sammen?
  • Lægger du vægt på at indgå i et godt og solidt team, hvor vi spiller hinanden gode, og har det sjovt?
  • Kan du udfordre og være med til at forbedre måden, vi gør tingene på? 

Vores mål er at gøre det så let som muligt at være kunde hos Købstædernes Forsikring.

Du vil blive en del af vores Project Management Office (PMO), og skal være med til at planlægge og implementere IT projekter i organisationen i tæt samarbejde med IT-afdelingen og forretningen.

Købstædernes Forsikring er karakteriseret af en flad organisationsstruktur, med korte beslutningsveje og højt til loftet. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, og vi arbejder tæt sammen med kolleger på tværs af virksomheden for effektivt at levere vores projekter.

 Hvem er vi?

PMO i Købstædernes Forsikring er et mindre team som sammen har ansvaret for drive store og mindre strategiske IT-projekter.

Vi er med fra start til slut og ansvarlige og aktive i alle faser fra analyse, proces, scope, workshops, krav, design til udvikling, dokumentation til endelig implementering. Kort sagt – du vil være med projektet hele vejen.

Vi bruger hinanden som sparringspartnere i teamet, og vi fokuserer på at levere og skabe værdi.

Vi arbejder både med forretningen og vores interne udviklingsteam, herunder, arkitekter, forretningsudviklere og testmanager. Vi er aktive på stand-up møderne, og har tæt planlægning omkring alle faser af projekterne. 

De fleste af vores projekter leveres med brug af interne ressourcer, men lejlighedsvis samarbejder vi også med eksterne partnere. Vores projektmodel er egenudviklet, og er primært baseret på vandfaldsmodellen med elementer af det agile.

Vi har også en del nye projekter på vej, og vi mangler dig, der vil støtte op om et af vores meget strategiske programmer, samt drive de projekter der identificeres i strategien.

Her er jobbet til dig som:

  • Har erfaring som it-projektleder fra større kernesystemer, CRM og digitale løsninger.
  • Har fokus på at levere løsninger med værdi, som kan forankres i organisationen.
  • Har gode erfaringer med at være med i analysefasen, samle de rette interessenter, stille de kritiske spørgsmål, samt udforme kravsspecifikationer og processer. Du kan også og er interesseret i at afholde workshops og dokumentere løsningerne.
  • Indgår i åben dialog på tværs af forretningen, være vedholdende og lyttende.
  • Har nogen erfaring med at drive vandfalds projekter med en agil tankegang i udviklingsfasen.
  • Har evt. erfaring med at håndtere eksterne leverandører.
  • Er komfortabel med at drive i hvert fald to projekter parallelt, med øje for den overordnede strategi.

Synes du selv du er……

  • initiativrig og løsningsorienteret
  • åben og nysgerrig
  • pragmatisk
  • analytisk og procesorienteret
  • god til at samarbejde og skabe og pleje relationer
  • god til at håndtere forskellige typer interessenter
  • vedholdende og har gå-på-mod
  • en person med øje for detaljerne
  • god til at kommunikere
  • nysgerrig efter at lære systemerne at kende
  • … helt din egen

Så vil du helt sikkert også trives hos os!

    Mette Møller Simonsen

    Mette Møller Simonsen

    Partner

    Telefon: +45 24 86 46 46
    E-mail: mette@timework.dk

    Om Købstædernes Forsikring

    Vi er Danmarks ældste forsikringsselskab med kundeejerskab som selskabsform. Vi føler os dog som et af de yngste, da vi de seneste år har begivet os ud på en fornyelsesrejse, med stor vækst til følge.

    Vores mål er at gøre forsikring lige til, og fokuserer på at drive en bæredygtig og sund forretning, der kan vokse sig større og stærkere, så vi fremadrettet kan levere effektiv og nærværende service og rådgivning – til glæde for vores kunder. Dette skal bl.a. ske ved at fokusere på digitalisering og skabe rammerne for at arbejde smartere over de kommende år.

     Vi tror på, at det også er vigtigt at ses, så derfor har vi en guideline, der hedder ”Vi er mere på kontoret end hjemme” – oversat betyder det, at vi arbejder fleksibelt mellem kontoret og hjemmefra, og vi værner om dét ekstra det giver også at ses på kontoret. Du får base på kontoret på Christianshavn i København. Sidst men ikke mindst har vi har skøn udsigt over havnen og dejlig kantine. 

    Læs mere om Købstædernes Forsikring på deres website her.